NL EN

Algemene Voorwaarden

Inhoudsopgave

Artikel 1 – Definities
Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 – Toepasselijkheid
Artikel 4 – Het aanbod
Artikel 5 – De overeenkomst
Artikel 6 – Ontbinding van de Overeenkomst en annuleringvan de Bestelling
Artikel 7 – Betaling
Artikel 8 – Klachtenregeling
Artikel 9 – Toepasselijk recht en bevoegde rechter
Artikel 10 – Inzicht en correctie van opgeslagenpersoonsgegevens

1.Definities

Aanbod : het product- en dienstenaanbod van het Horecaondernemer dat door deConsument via het Platform bij het Horecaondernemer kan worden besteld.
Bestelling : een bestelling van de Consument bij het Horecaondernemer van het door deConsument geselecteerde Aanbod.
Consument: een natuurlijk persoon die niet handelt in de uitoefening van een beroepof bedrijf
Overeenkomst : een overeenkomst tussen de Consument en het Horecaondernemermet betrekking tot een bestelling, zowel gebruikmaken van plek Horecaondernemer,als afhalen van een bestelling
Platform: de website(s), apps, tools en andere apparaten van Bees @ Work en aan haargelieerde bedrijven en zakelijke partners waarop de Service beschikbaar wordtgemaakt.
Horecaondernemer: een bedrijf dat maaltijden, dranken en aanverwante artikelen bereidt enverkoopt en voor de totstandkoming en betaling van Overeenkomsten het Platformgebruikt.
Horecaondernemerinformatie: de informatie van de Horecaondernemermet betrekking tot, onder andere, bedrijfs -en contactgegevens, algemeneinformatie, , bedrijfslogo, grafisch materiaal, bezorggebied (inclusiefpostcodes), bezorgkosten en minimale bestelbedragen.
Service: de commerciële diensten en/of werkzaamheden die door Bees @ Work wordenaangeboden aan de Consument, onder meer bestaande uit het publiceren van hetAanbod, het faciliteren van het tot stand komen van Overeenkomsten en hetdoorsturen van Bestellingen naar de relevante Horecaondernemer.

2.Identiteit van Bees @ Work
BitGuru B.V.
Adres hoofdvestiging:
Zuiderweg 99
1461 GG Zuidoostbeemster
KvK: 59460156
BTW-nr: NL853499627B01
Email: info@beesatwork.nl
Tel: +31 6 46 13 89 81 (dagelijks van 10:00-22:00 uur)

3.Toepasselijkheid
1. Deze Algemene Voorwaarden Consumenten zijn slechts van toepassing op de Service. Bees @ Work is niet verantwoordelijk voor eventueel gekoppelde diensten.

4. De Service
1. Bees @ Work aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de bereikbaarheid van het Platform.

5. De Overeenkomst
1. De Overeenkomst komt tot stand op het moment dat de Consument een account aanmaakt door het klikken op de knop ‘Registreren’ tijdens het proces van registratie via het Platform
2. Bees @ Work aanvaardt geen aansprakelijkheid in verband met het onbereikbaar zijn van het Platform.

6.Ontbinding van de Overeenkomst
1. Indien de Consument een vals account aanmaakt (bijvoorbeeld door niet te betalen of onjuiste gegevens te verstrekken) of anderszins zijn plichten die voortvloeien uit de Overeenkomst niet nakomt, dan kan Bees @ Work besluiten om de Overeenkomst op te schorten.
2. Bees @ Work heeft het recht om de Overeenkomsten te annuleren, indien er gerede twijfel bestaat over de juistheid of authenticiteit van het account. Indien Bees @ Work een Bestelling annuleertdie al betaald is, dan zal Bees @ Work dat bedrag overboeken op de dezelfderekening als waarvan de betaling heeft plaatsgevonden. Indien de Consument aantoonbaar valse of frauduleuze accountinformatie plaatst, dan kan Bees @ Work hiervan aangifte doen bij de politie.

7.Betaling
1. Op het moment dat de Overeenkomst tot stand is gekomen overeenkomstig in het artikel 5.1 van deze Algemene Voorwaarden Consumenten waarbij abonnementsgeld voldaan moet worden, ontstaat er een betalingsverplichting van de Consument jegens Bees @ Work. Door de Consument kan aan deze betalingsverplichting worden voldaan door te betalen meteen online betaalmiddel via het Platform.
2. Behoudens het bepaaldein artikel 6, vierde lid van deze Algemene Voorwaarden Consumenten, is het(gedeeltelijk) terugboeken van een online betaling alleen mogelijk indien de dienst niet (geheel) geleverd kan worden. De terugboeking vindt altijd plaats op dezelfde rekening als waarvan de betaling heeft plaatsgevonden.

8. Klachtenregeling
1. Klachten van de Consument over de Dienst of de uitvoering van de Overeenkomst, dienen bij Bees @ Work te worden neergelegd via de in artikel 2 van deze Algemene Voorwaarden Consumenten onder ‘Correspondentieadres’ vermelde contactgegevens.
2. Als de Consument eenklacht heeft over de Service, dan dient de klacht via het contactformulier, pere-mail of schriftelijk via de post te worden gecommuniceerd aan deklantenservice van Bees @ Work op het in artikel 2 van deze Algemene VoorwaardenConsumenten aangegeven contactadres.
3. Nadat de klacht door Bees @ Work is ontvangen zal Bees @ Work zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen een week, reageren met een ontvangstbevestiging. Bees @ Work streeft ernaar de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 2 weken te behandelen.
4. Klachten zoals omschrevenin de leden 1 en 2 van dit artikel, moeten binnen bekwame tijd nadat de Consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Bees @ Work.

9.Toepasselijk recht en bevoegde rechter
1. Op overeenkomstentussen Bees @ Work en de Consument waarop deze Algemene Voorwaarden Consumentenbetrekking hebben, is Nederlands recht van toepassing,
2. Geschillen tussen Bees @ Work en de Consument over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomstenmet betrekking tot de Service, kunnen zowel door Bees @ Work als de Consument uitsluitend worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam.

10.Inzicht en correctie van opgeslagenpersoonsgegevens
1. Bees @ Work slaatpersoonlijke gegevens op van de Consument. Op de opslag van persoonsgegevens ishet Privacy Statement van toepassing.